marți, 12 ianuarie 2021

compromis cu repercursiuni


 Azi la Sfânta Liturghie am fost la Schitul Măgureanu . Acest schit este un loc deosebit sufletului meu. Ce vă pot spune este că merg cat de des pot, din două motive : primul, icoana Maicii Domnului care se află acolo si al doilea, părintele stareț Antim David.

Despre parintele stareț se pot spune multe, ( si o sa postez un articol deosebit cu dânsul ) dar ideea e că pentru mine conteaza doar unul singur, si anume că este viu.
Mie imi plac oamenii vii, trăitori, nemodernizați si in ton cu Evanghelia.
De aceea nu ma regăsesc nici in predicile de plastic care din pacate tronează prin majoritare bisericilor. Ele aduc o oboaselă a duhului si o lâncezire in credintă de-ți rozi unghiile. Nu le-am apreciat nicioadă si de cate ori m -am lovit de ele, am fugit cat am putut.
Exact motivul pentru care vă împărtășesc acestea este predica de astăzi a starețului Antim care a adus în auzul oamenilor două concluzii de neegalat.
Amândouă vin pe subiectul acesta dureros al Sfintei Parascheva si zice parintele staret așa : ".. totul se întâmplă din vina noastră.
Nu trebuia sa acceptam (noi, Biserica Ortodoxă) încă de acum 7 luni aceste compromisuri cu statul drăcesc . " Adevarat este aceasta !
Sfintii Părinți sfătuiesc foarte frumos, spun ei că ( virgulă ), cu dracul nu intri in dialog , nu te bati pe umăr ,că te face.
Din pacate cele multe repercursiuni dureroase se vor răsfrânge in primul rând asupra oamenilor si mai spune dânsul ca vor veni incercari si mai mari, cu adevărat , o cernere , o despartire a grâului de neghină."

Sfântă Parascheva , Regină a sfintilor români, cum o denumește, românul din zona Ieșilor, roaga- te pentru noi păcătosii si nu ne parasi pentru păcatele noastre !
Hristos a înviat, dragii mei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu